1. Skip to Main Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
سایت "بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی" تنها منبع رسمی اخبار و آثار شهید بهشتی است

بازنشر انديشه های شهيد بهشتی در راديوی اينترنتی

مسئول یک رادیوی اینترنتی در صدد برآمده تا از راهی متفاوت در راستای نشر افکار و اندیشه های شهید دکتر بهشتی گام بردارد. وی در این باره می گوید: خواستیم تا با راه اندازی یک رادیوی اینترنتی برای هرچه بهتر شناخته شدن اندیشه های شهید بهشتی تلاش کنیم و تا آنجا که می توانیم زمینه را برای بسط و ترویج اندیشه های متعالی ایشان در جامعه و فضای سیاسی کشور فراهم آوریم

آیت‌الله بهشتی از جمله رهبران تأثیرگذار در جریان انقلاب اسلامی و تأسیس نظام جمهوری اسلامی در ایران است. مدیریت و حضور قدرتمند او در مراحل حساس تاریخ معاصر ایران، به ویژه در تأسیس حزب جمهوری اسلامی، و نیز در مجلس بررسی نهایی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال 1358، چنان اهمیتی دارد، که هرگونه تحقیق و تحلیلی بر مبانی فکری نظام جمهوری اسلامی ایران بی توجه به اندیشه های مذهبی-سیاسی او ناتمام می نماید.

streaming-internet-radio

در شرایط کنونی که جهان اسلام درگیر اندیشه بنیادگرا و خشونت‌آمیز شده است احساس نیاز به وجوه نظری و عملی شهید بهشتی از هر دوره تاریخی دیگری بیشتر احساس می‌شود و برای ارایه مدل ثمربخش از اسلام در سطح نظر و هم به‌عنوان یک نمونه امیدبخش برای جهان اسلام در حیطه عمل، بازگشت به بنیان‌های روش‌شناختی او می تواند راهگشایی‌های قابل اعتنایی داشته باشد.

با توجه به این موارد، مسئول یک رادیوی اینترنتی در صدد برآمده تا از راهی متفاوت در راستای نشر افکار و اندیشه های شهید دکتر بهشتی گام بردارد. وی در این باره می گوید: خواستیم تا با راه اندازی یک رادیوی اینترنتی برای هرچه بهتر شناخته شدن اندیشه های شهید بهشتی تلاش کنیم و تا آنجا که می توانیم زمینه را برای بسط و ترویج اندیشه های متعالی ایشان در جامعه و فضای سیاسی کشور فراهم آوریم.

پادکست یا رادیوی اینترنتی از پیشرفته ترین و جدیدترین سامانه های ارتباطی برای انتشار محتوای الکترونیکی به وسیله صدا است که کاربران از طریق آن می توانند ساخته های صوتی و کلامی خود را به شنوندگان، ارائه دهند و به زبان ساده جدیدترین تکنولوژی برای انتشار صوت بر روی شبکه اینترنت است. از این پس هر هفته می توانید بخش‌هایی از اندیشه‌ها و آراء شهید بهشتی را با انتشار در این رادیوی اینترنتی روی سایت گوش دهید.


نسخه چاپی
دیدگاه‌ها