1. Skip to Main Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
سایت "بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی" تنها منبع رسمی اخبار و آثار شهید بهشتی است
به‌مناسبت دوم آبان، سالروز تولد شهید آیت‌الله دکتر بهشتی

انتشار گزارش همایش «تشکل و تحزب» در سی‌امین سالگرد تشکیل حزب جمهوری اسلامی؛ بهمن‌‌ماه 87

به‌مناسبت دوم آبان، سالروز تولد شهید آیت‌الله دکتر بهشتی، سایت بنیاد نشر آثار و اندیشه‌های شهید بهشتی، گزارشی را از همایش «تشکل و تحزّب» که در29 بهمن‌ماه 1387 (سی‌امین سالگرد تشکیل حزب جمهوری اسلامی) برگزار شد، همراه با معرفی اثر در دست انتشار «حزب جمهوری اسلامی؛ گفتارها، گفتگوها، نوشتارها» از آن شهید بزرگوار و نیز مقاله‌ای از آقای محمدحسن اصغرنیا، از بازماندگان حادثۀ خونین هفتم تیر، منتشر می‌کند.


در این همایش که به مناسبت سالروز تاسیس حزب جمهوری اسلامی و نیز، بازتفسیری از اندیشه‌ها و تلاش‌های گستردۀ شهید دکتر بهشتی در تشکیل و هدایت حزب و توجه به ساختار تحزب در ایران جدید برگزار شده بود، آقایان مهندس میرحسین موسوی، دکتر محسن الویری، دکتر محمدرضا بهشتی و دکتر علیرضا بهشتی فراز‌هایی از نظریات شهید بهشتی را دربارۀ حزب جمهوری اسلامی و موانع و آسیب شناسی تحزب در ایران تشریح کردند. سایت در کنار متن سخنان ایشان، گزیده‌ای از فیلم سخنرانی هریک را در این مجموعه منتشر کرده است.

در اینجا همچون گذشته از عزیزانی که مستندات دیگری دربارۀ نظریات شهید دکتر بهشتی یا دیگران دربارۀ حزب جمهوری اسلامی دراختیار دارند، می‌خواهیم که آن را دردسترس بنیاد قرار دهند.


دیدگاه‌ها