1. Skip to Main Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
سایت "بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی" تنها منبع رسمی اخبار و آثار شهید بهشتی است
مستندی درباره زندگی شهید آیت‌الله دکتر بهشتی

مظلوم لاله‌ها

مستند “مظلوم لاله‌ها” که به بازخوانی زندگی و افکار شهید آیت‌الله دکتر بهشتی اختصاص دارد شامل 13 مصاحبه با شخصیت‌های نزدیک با شهید بهشتی و خانواده ایشان است که به مدیریت تولید سید حمید بهشتی و با همکاری بنیاد نشر آثار و اندیشه‌های شهید دکتر بهشتی، خانه فرهنگ شهید بهشتی در استان اصفهان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و موسسه اندیشه سبز، تهیه شده و آماده انتشار در بازار رسانه‌های فرهنگی است.

این مستند که شامل گفتگو با نزدیکان شهید دکتر بهشتی و نیز کسانی است که با آن شهید بزرگوار محشور بوده‌اند، به بیان ویژگی‌هایی شخصیتی از شهید دکتر بهشتی پرداخته است. مظلوم لاله‌ها در دو سی دی 25 دقیقه‌ای تهیه شده و قرار است به مناسبت 7 تیر 1391 از شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شود.

 


نسخه چاپی
دیدگاه‌ها
  • سید حسین

    با تشکر از سایت محترم. بنده طبعا میدونم که بابت این سی‌دی زحمت کشیده شده و احتمالاً مبلغی بابت هزینه تعیین شده. امّا امثال بنده که تو ایران زندگی‌ نمیکنن امکان پرداخت مبلغ و تهیه‌ش رو ندارن. اینه که ممنون میشم اگر زحمت بکشین محتویات سی‌دی رو تو سایت هم بذارین. از این طریق ایشالا مطلب مورد نظر هم خیلی‌ بهتر […] نشر پیدا میکنه تا از طریق اون تلویزیون

  • مدير سايت

    با سلام و ادب. متاسفانه محتوای مجموعه در اختیار سایت قرار نگرفته و فقط به نشر خبر آن اکتفا شده است. اگر محتوای مجموعه در اختیار سایت بود با کمال میل و بر اساس مشی سایت مبنی بر اطلاع رسانی کامل و بی خدشه، نسبت به نشر آن اقدام می کرد.