1. Skip to Main Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
سایت "بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی" تنها منبع رسمی اخبار و آثار شهید بهشتی است

ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت شهدای هفتم تیر

در آستانه سی و یکمین سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سرچشمه تهران، ویژه برنامه‌های گرامیداشت یاد این شهیدان اعلام شد.

محمدحسن اصغرنیا مسئول بنیاد جانبازان هفتم تیر 1360 حزب جمهوری اسلامی (جهت) در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بهترین یادواره برای این شهدا افزایش آگاهی و شناخت جامعه نسبت به این گونه حوادث پس از پیروزی انقلاب است، بر لزوم بازشناسی شخصیت علمی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی هر یک از این شهدا تاکید کرد. به گفته وی مراسم گرامیداشت یاد شهدای فاجعه هفتم تیر، سوم تیرماه از ساعت 10 تا 30/14 با حضور خانواده شهدا و ایثارگران این حادثه در محل سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

اصغرنیا افزود: دیدار خانواده شهدا و ایثارگران حادثه هفتم تیر در چهارم تیرماه با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از دیگر برنامه‌ها به این مناسبت است.

به گفته وی همچنین مراسم بزرگداشتی هفتم تیرماه در مسجد میرزاکوچک خان جنگلی رشت و هشتم تیرماه در صحن حرم حضرت سیدجلال الدین اشرف آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

در این مراسم مسیح مهاجری و محمدحسن اصغرنیا سخنرانی می‌کنند. اصغرنیا افزود: مراسم گرامیداشتی نیز به این مناسبت روز پنج شنبه از ساعت 10 تا 14 در مصلی شهر نور برگزار می‌شود.

 


نسخه چاپی
دیدگاه‌ها
  • سیدمحمدمهدی رفیع پور

    رضوان خدابرایشان.چه قدرجایشان درشرایط کنونی خالی است.امروزه مابیش ازهرزمان محتاج عقلانیت هستیم که ایشان نمادآن بودند