1. Skip to Main Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
سایت "بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی" تنها منبع رسمی اخبار و آثار شهید بهشتی است

راه‌اندازی سایت آلمانی بنیاد شهید آیت‌الله دکتر بهشتی

به مناسبت سی و یکمین سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی، بنیاد نشر آثار و اندیشه‌های شهید دکتر بهشتی بخش آلمانی سایت را راه اندازی و منتشر کرده است.

سایت آلمانی را در این آدرس می‌توانید مشاهده کنید.

 

به مناسبت سی و یکمین سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی، بنیاد نشر آثار و اندیشه‌های شهید دکتر بهشتی بخش آلمانی این سایت را راه اندازی و منتشر کرده است.

با توجه به حضور شهید دکتر بهشتی در مرکز اسلامی هامبورگ 1344 تا 1349 شمسی و نقش مؤثر و متعامل ایشان در احیای آن مرکز ، گسترش ارتباطات و فعالیت‌های فرهنگی آن در قلب اروپا، برآن شدیم تا در برنامه بسط چندزبانه وبسایت این بنیاد پس از زبان فارسی به سراغ زبان آلمانی برویم تا دوستداران و علاقه‌مندان به آثار و زندگی ایشان در ایران و اروپا، بویژه آنان که شهید دکتر بهشتی را در آلمان دیده و هنوز به خاطر دارند ، بتوانند از آثار و مطالب ایشان به زبان آلمانی بهره گیرند.

بخش آلمانی سایت بنیاد دکتر بهشتی با ارائه محتوای مشترک بخش فارسی، در کنار مطالب جدید و اختصاصی آلمانی و بازنمایی اسناد منتشرنشده‌ای از آن شهید بزرگوار و فعالیت‌های چندجانبه‌شان در امر ترویج اسلام و شناساندن ابعاد آن در جهان غرب به دوستداران و پژوهشگران آلمانی زبان تقدیم می‌شود.

شایان ذکر است برخی بخش‌های سایت آلمانی هنوز بارگذاری نشده است و به‌زودی محتوا و مطالب مربوطه درج خواهد شد.

شما نیز اگر به اسناد یا مدارکی از آن شهید و یا هرگونه اطلاعاتی درباره ایشان و فعالیت‌هایشان به زبان آلمانی دسترسی دارید ما را در این راه یاری کنید.

سایت بنیاد نشر آثار و اندیشه‌های شهید دکتر بهشتی


دیدگاه‌ها