1. Skip to Main Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
سایت "بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی" تنها منبع رسمی اخبار و آثار شهید بهشتی است

همایش یادبود شهید بهشتی در مرکز اسلامی هامبورگ

سخنرانی آیت‌الله دکتر رضا رمضانی، امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ
مدت زمان: 1 ساعت و 2 دقیقه و 10 ثانیه

Get the Flash Player to see this content.

همایش دو روزه بزرگداشت شهید آیت‌الله بهشتی(ره) و بررسی نقش و اهداف ایشان در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا به میزبانی مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان در منطقه آلمان با حضور حدود 70 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی منطقه آلمان در مرکز اسلامی هامبورگ برگزار شد.
همایش دو روزه یادبود شهید آیت‌الله بهشتی(ره) و بررسی نقش و اهداف وی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا به میزبانی مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان در منطقه آلمان و با حضور حدود 70 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی منطقه آلمان در مرکز اسلامی هامبورگ برگزار شد.
در این همایش دو روزه سخنرانان در دو بخش دانشجویی و میهمانان ویژه به ارائه سخنرانی در مورد ویژگی‌های اخلاقی و معنوی آن شهید بزرگوار و همچنین مسائل روز ایران و منطقه پرداختند.
در بخش دانشجویی، ضمن ارائه مقالات توسط دانشجویان، کلیپی نیز از زندگینامه و فعالیت‌های آن شهید ارائه شد. در بخش میهمانان ویژه این همایش نیز، به ترتیب خوش‌احوال، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هامبورگ، آیت‌الله رمضانی، امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ و نماینده مرجعیت اعلای شیعه در آلمان، شیخ‌عطار، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان، مشکوة‌الدینی، رایزن جمهوری اسلامی ایران در منطقه شنگن و رحمانی‌تبار، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، سخنانی در مورد ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی شهید بهشتی(ره) و همچنین مباحث سیاسی روز، بیان کردند.
برگزاری مسابقه فرهنگی، تقدیم جوایز مدرسین دوره‌های آموزشی برگزار شده در سطح منطقه، برگزاری زیارت عاشورا و همچنین ارائه برنامه‌های بخش کودکان و نوجوانان از برنامه‌های جنبی این همایش بود.
در این همایش، نمایندگان انجمن‌های اسلامی چهارده‌گانه مجمع منطقه آلمان و دانشجویانی از سایر شهرهای آلمان به مدت سه شب و دو روز با اقامت در مرکز اسلامی هامبورگ، ضمن آشنایی بیشتر با یکدیگر، به ارائه بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
شورای مرکزی مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان در منطقه آلمان تشکر ویژه خود را از همکاری صمیمانه مسئولان مرکز اسلامی هامبورگ و سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان در برگزاری این همایش اعلام کرده و از حضور میهمانان گرامی از کشورهای آلمان و فرانسه در این همایش قدر‌دانی شد.


نسخه چاپی
دیدگاه‌ها