1. Skip to Main Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
سایت "بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی" تنها منبع رسمی اخبار و آثار شهید بهشتی است

افلاکيان زمين، سيدمحمد بهشتی

به کوشش: محمدحسین عباسی ولدی

ناشر: شاهد

شمارگان: 3000 نسخه

نوبت چاپ: پنجم ـ 1390

در پیشگفتار کتاب می‌خوانیم:

موزه یا بهتر بگوییم گنجینه‌های شهدا با نمایش صدها آثار و اسناد باقیمانده از شهیدان یاد و خاطره حماسه‌آفرینی‌های آنان را احیاء می‌کند و روزبه‌روز به مشتاقان و زائرین این آثار آسمانی افزوده می‌شود. این اشتیاق و طلب ما را بر ان داشت تا برای سیراب‌تر ساختن کام عطشان نسل نوپای انقلاب و الگوسازی از شخصیت‌های علمی، حماسی و معنوی دلیر مردان و زنانی که در سال‌های نه چندان دور در کنار ما زندگی می‌کرده‌اند، خاطرات و سیره زندگانی آنان را مکتوب کنیم تا علاقمندان بر سیرت شهیدان و زائرین موزه شهدا، فضیلت‌های اخلاقی و روح بزرگ شهیدان را در غرفه‌های کوچک آنان بیشتر و عمیق‌تر بشناسند و در ادامه مسیر انسانیت از معارف شهدا استمداد طلبند.

«افلاکیان زمین» عنوان کتابچه‌هایی است که به سفارش گنجینه مرکزی شهدا و به همت نویسندگان و اهالی قلم، خاطرات ناب و خواندنی شهدا را به‌صورت خلاصه و مفید در خود آراسته‌اند تا پای خاکی ما را به سنگرهای استغفار و معنویت بگشایند.

امید آن داریم تا خوانندگان گرامی و زائرین محترم ما را از نواقص و کاستی‌های این شیوه آگاه سازند تا به امید حضرت حق گام‌های بعدی را در این مسیر، غنی‌تر و تأثیرگذارتر برداریم.

 


دیدگاه‌ها