1. Skip to Main Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
سایت "بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی" تنها منبع رسمی اخبار و آثار شهید بهشتی است

مشروح سخنرانی های دانش آموختگان مدرسه دین و دانش به مناسبت هشتاد و پنجمین سالروز تولد شهید بهشتی

همایش تاسیس کانون دانش‌آموختگان دبیرستان دین و دانش، روز 2 آبان 1392 به مناسبت هشتاد و پنجمین سالروز تولد شهید آیت‌الله دكتر بهشتی، مصادف با عید غدیر در دبیرستان دین و دانش قم برگزار شد

همایش تاسیس کانون دانش‌آموختگان دبیرستان دین و دانش، روز 2 آبان 1392 به مناسبت هشتاد و پنجمین سالروز تولد شهید آیت‌الله دكتر بهشتی، مصادف با عید غدیر در دبیرستان دین و دانش قم برگزار شد. این مراسم که با تلاوت آیاتی از قرآن و خواندن تواشیح و سرود توسط گروه معراج، از حافظان و قاریان منتخب بین‌المللی در کشور و نیز مقاله‌ای از یکی دانش آموزان فعلی دبیرستان دین و دانش آغاز شد با ارائه خاطراتی از دانش آموختگان سابق مدرسه ادامه یافت.

سخنرانان این مراسم؛ آقایان حجتی کرمانی، رجبی، طباطبایی و اصغرنیا خاطراتی از دوران حضور خود در مدرسه دین و دانش و شهید بهشتی نقل كردند. همچنین محمدحسن اصغرنیا به نمایندگی از كانون دانش‌آموختگان دبیرستان دین و دانش نحوه تاسیس دبیرستان دین و دانش را بیان كرد.

در این مراسم خانواده شهید بهشتی و برخی از شاگردان و دوستان ایشان همچون محمدجواد حجتی كرمانی، سید محمدصادق طباطبایی، غلامحسین كرباسچی، عبدالمجید معادیخواه، سید محمد میر محمدی، محمدجواد مظفر، فرشاد مومنی، محمد حسن اصغرنیا و سیدعلی موسوی اردبیلی هم حضور داشتند.

لازم به ذکر است اعضای کانون و خانواده شهید بهشتی پس از پایان مراسم به دیدار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی رفتند.


نسخه چاپی
دیدگاه‌ها