1. Skip to Main Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
سایت "بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی" تنها منبع رسمی اخبار و آثار شهید بهشتی است

مسابقه کتابخوانی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران

به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران و در راستای ترویج و توسعة فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران مسابقه کتابخوانی دانشجویی برگزار می‌نماید.محور اصلی این مسابقه، کتاب شهید آیت الله دکتر بهشتی، با عنوان «مبانی نظری قانون اساسی» است

به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران و در راستای ترویج و توسعة فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران مسابقه کتابخوانی دانشجویی برگزار می‌نماید.محور اصلی این مسابقه، کتاب شهید آیت الله دکتر بهشتی، با عنوان «مبانی نظری قانون اساسی» است. این کتاب مشتمل بر سخنرانی شهید بهشتی در حسینیة ارشاد در 9 آذر 1358 با عنوان «نظام سیاسی در قانون اساسی» و سخنرانی ایشان در تابستان 1358 در مشهد با عنوان «پیرامون قانون اساسی» و یک مصاحبه مطبوعاتی دربارة قانون اساسی است که از سوی بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی تنظیم و توسط انتشارات بقعه در سال 1377 منتشر شده است.موضوع این کتاب، روشن کردن زیربنای فکری قانون اساسی و آینده انقلاب اسلامی ملت ایران است.

بخش‌های مسابقه

1.مسابقه ایمیلی در این روش، شرکت‌کنندگان، باید پاسخ‌های صحیح پرسشنامه‌ای را که در اختیارشان قرار گرفته است به نشانیculture@jahat.ir  ایمیل کنند. به قید قرعه به سه نفر از کسانی که به کلیه پرسشها پاسخ صحیح بدهند، کارت هدیه 80 هزار تومانی تعلق خواهد گرفت. برای تهیه پرسشنامه لطفا یک ایمیل با موضوع «مسابقه کتابخوانی مبانی نظری قانون اساسی» به نشانی culture@jahat.ir بفرستید تا پرسشنامه را برایتان بفرستیم.

2. مسابقه خلاصه‌نویسی در این روش، شرکت‌کنندگان بایدخلاصه‌ای از کتاب را با رعایت ضوابط زیر تدوین نمایند. به نفرات اول تا سوم، به ترتیب، کارت هدیه 200، 180 و 150 هزار تومانی تعلق خواهد گرفت.

ضوابط خلاصه‌نویسی:  رعایت آیین نگارش فارسی، وفاداری به محتوای متن اصلی؛ جامعیت، یعنی در بر گرفتن مطالب عمده و عناوین اصلی کتاب؛ ارتباط بین مطالب و انسجام و پیوستگی آنها؛ شیوایی و روانی متن؛ حفظ امانت و اصالت در محتوا. نحوة تهیة کتاب نسخه الکترونیک کتاب را می‌توانید از سایت جهاد دانشگاهی تهران (www.jahat.ir) دریافت کنید. همچنین اگر به نشانی culture@jahat.ir ایمیل بفرستید، نسخه الکترونیک آن برای شما فرستاده خواهد شد. برای تهیه نسخة چاپی آن نیز به همان آدرس ایمیل بزنید تا بعد از تهیه و هماهنگی برایتان ارسال کنیم.

زمان بندی و نحوه ارسال آثار: لطفاً آثار خود را حداکثر تا 31 فروردین ماه 1393 به نشانی culture@jahat.ir  بفرستید.

برای اطلاعات بیشتر لطفا با 66418499 تماس بگیرید.


دیدگاه‌ها