1. Skip to Main Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
سایت "بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی" تنها منبع رسمی اخبار و آثار شهید بهشتی است
مدیر تولید مستند مظلوم لاله‌ها:

قسمت دوم مستند مظلوم لاله‌ها تهیه شده است

مدیر تولید مستند مظلوم لاله‌ها گفت: قسمت اول مستند مظلوم لاله‌ها در تلویزیون پخش شد و خوشبختانه با استقبال گسترده روبرو شد و لذا قسمت دوم هم تهیه شده است

سید حمید بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ساخت قسمت اول و دوم مستند مظلوم لاله‌ها اظهار کرد: این مستند در ارتباط با زندگی‌نامه شهید دکتر بهشتی است و سعی شده تا حد توان این شهید والا مقام به جوانان معرفی شود.

وی ادامه داد: قسمت اول مستند مظلوم لاله‌ها در تلویزیون پخش شد و خوشبختانه با استقبال گسترده روبرو شد، قسمت دوم هم تهیه شده است.

مدیر تولید مستند مظلوم لاله‌ها تصریح کرد: قسمت اول این مستند، سال 88 کلید خورد و شخصیت شهید بهشتی در آن تشریح شد، در قسمت دوم نیز از حادثه هفت تیر و افرادی که در این واقعه بودند و به خصوص خانواده و نزدیکان شهید بهشتی صحبت‌های فراوانی آورده شده است.

وی یادآور شد: مستند اول 25 دقیقه و مستند دوم 28 دقیقه است که مستند اول به مناسبت هفتم تیرماه از شبکه پنج پخش شد.

بهشتی با بیان این‌که مستند دوم آماده است گفت: امیدواریم با همکاری بیشتر مراکز مرتبط با ساخت این مستند بتوان این مستند را از رسانه ملی پخش و بین مراکز فرهنگی توزیع کنیم.

وی ابراز کرد: در قسمت دوم این مستند به نحوه شهادت، حضور فعال شهید در جامعه، اخلاق شهید بهشتی در خانواده، مصاحبه با همرزمان شهید، فعالیت‌های شهید بهشتی در آلمان و فعالیت‌های شهید بهشتی به عنوان دبیر کل حزب جمهوری پرداخته شده است.

مدیر تولید مستند مظلوم لاله‌ها اعلام کرد: متاسفانه شهید بهشتی همچنان در بین مردم مظلوم مانده و حقایق ناگفته بسیاری در مورد ایشان وجود دارد که نیاز به مطرح شدن آنها است تا مردم با شخصیت این شهید والا مقام آشنایی کامل پیدا کنند.


نسخه چاپی
دیدگاه‌ها