1. Skip to Main Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
سایت "بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی" تنها منبع رسمی اخبار و آثار شهید بهشتی است

همايش «شهيد بهشتی و نظريه‌های اقتصادی، تعاونی از منظر شهيد بهشتی»

موزه سرای شهید آیت الله دکتر بهشتی و بنیاد نشر آثار و اندیشه‌های شهید بهشتی در آستانه‌ی روز تعاون و انتشار اثر دیگری از شهید آیت‌الله دکتر بهشتی با عنوان «اقتصاد تعاوني» با همکاری مؤسسه «دین و اقتصاد» و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 همایش «شهید بهشتی و نظریه‌های اقتصادی، تعاونی از منظر شهید بهشتی» را برگزار می‌کند.

موزه سرای شهید آیت الله دکتر بهشتی و بنیاد نشر آثار و اندیشه‌های شهید بهشتی در آستانه‌ی روز تعاون و انتشار اثر دیگری از شهید آیت‌الله دکتر بهشتی با عنوان «اقتصاد تعاوني» با همکاری مؤسسه «دین و اقتصاد» و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 همایش «شهید بهشتی و نظریه‌های اقتصادی، تعاونی از منظر شهید بهشتی» را برگزار می‌کند.

در این همایش دکتر فرشاد مؤمنی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر سبحانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد اقتصاد دانشگاه تهران، نظریه شهید بهشتی در زمینه اقتصاد تعاونی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

در این همایش که با حضور دانشجویان دانشکده‌های اقتصاد و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار می‌شود، کتاب «اقتصاد تعاونی» اثر تازه منتشر شده شهید بهشتی رونمایی می‌شود.

همچنین این همایش در ادامه شامل سخنرانی، پنل تخصصی و جلسه پرسش و پاسخ خواهد بود.
زمان: چهارشنبه 12 شهریور 1393 از ساعت 17 الی 20
مکان: خیابان شریعتی، ابتدای ظفر، خیابان صبر، خیابان شهید مطهری، خیابان شهید بهشتی، موزه شهید بهشتی
حضور برای عموم آزاد است


دیدگاه‌ها