1. Skip to Main Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
سایت "بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی" تنها منبع رسمی اخبار و آثار شهید بهشتی است

سه عنوان دیگر از مجموعه آثار قرآنی شهید آیت‌الله دکتر بهشتی از سری «تک‌گفتارهای موضوعی» به چاپ می رسد

 

بنیاد نشر آثار و اندیشه‌های شهید آیت‌الله دکتر بهشتی در نمایشگاه بین‌اللملی امسال با سه اثر دیگر از مجموعه آثار قرآنی آن بزرگوار در نمایشگاه بین‌اللملی کتاب حضور خواهد یافت.

fair

مجموعه‌ی آثار شهید آیت‌الله دکتر بهشتی با عنوان «تک‌گفتارهای موضوعی» با اولویت قرار دادن آثاری از ایشان با موضوعات کاربردی در زندگی و مواجهات روزمره‌ی انسانی و بسیاری از مفاهیمی که پایة ایمان، عمل و زیست مسلمانی را تشکیل می‌دهد از سال 93 مورد توجه تدوینگران آثار اندیشه‌ای آن شهید بزرگوار در واحد حفظ و نشر اندیشه‌های ایشان قرار گرفته است که امسال در نمایشگاه بین‌اللملی کتاب تهران سه مجلد دیگر از آن سری را در دسترس علاقمندان قرار خواهد داد.

این بنیاد که تاکنون کتاب‌هایی از این مجموعه را با عنوان «روش برداشت از قرآن» که به بررسی آیاتی چند از سوره‌ی بقره می‌پردازد و همچنین کتاب «در مکتب قرآن» که در آن به تفسیر سوره‌ی حمد پرداخته شده است را منتشر کرده است، امسال سه کتاب دیگر با عناوین «محکم و متشابه در قرآن»، «ناسخ و منسوخ در قرآن» و «شفاعت» را در معرض بازدید عموم قرار خواهد داد.

لازم به ذکر است که تاکنون 9 جلد از مجموعه‌ی تک‌گفتارها به چاپ رسیده است که امید می‌رود این مجموعه به انتشار بیش از 30 جلد برسد.


نسخه چاپی
دیدگاه‌ها