1. Skip to Main Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
سایت "بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی" تنها منبع رسمی اخبار و آثار شهید بهشتی است

بازنشر انديشه های شهيد بهشتی در پادکست راديو سیاست

مسئول رادیوی اینترنتی با نام رادیو سیاست  در صدد برآمده تا از راهی متفاوت در راستای نشر افکار و اندیشه های شهید دکتر بهشتی گام بردارد

آیت‌الله بهشتی از جمله رهبران تأثیرگذار در جریان انقلاب اسلامی و تأسیس نظام جمهوری اسلامی در ایران است. مدیریت و حضور قدرتمند او در مراحل حساس تاریخ معاصر ایران، به ویژه در تأسیس حزب جمهوری اسلامی، و نیز در مجلس بررسی نهایی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال 1358، چنان اهمیتی دارد، که هرگونه تحقیق و تحلیلی بر مبانی فکری نظام جمهوری اسلامی ایران بی توجه به اندیشه های مذهبی-سیاسی او ناتمام می نماید.

931117-رادیو سیاست- بنیاد

در شرایط کنونی که جهان اسلام درگیر اندیشه بنیادگرا و خشونت‌آمیز شده است احساس نیاز به وجوه نظری و عملی شهید بهشتی از هر دوره تاریخی دیگری بیشتر احساس می‌شود و برای ارایه مدل ثمربخش از اسلام در سطح نظر و هم به‌عنوان یک نمونه امیدبخش برای جهان اسلام در حیطه عمل، بازگشت به بنیان‌های روش‌شناختی او می تواند راهگشایی‌های قابل اعتنایی داشته باشد.

با توجه به این موارد، مسئول رادیوی اینترنتی با نام رادیو سیاست به آدرس اینترنتی http://radiosiasat.blogfa.com در صدد برآمده تا از راهی متفاوت در راستای نشر افکار و اندیشه های شهید دکتر بهشتی گام بردارد. وی پیش از این چندین متن از خاطرات و سخنرانی ها مربوط به شهید بهشتی را به صورت صوتی منتشر کرده بود و در اثر اخیر خود در رادیو سیاست مقاله “در جستجوی راه نجات یا نجات دهنده” اثر دکتر علیرضا بهشتی را بازنمایی کرده است.

اخبار مرتبط:

بازنشر انديشه های شهيد بهشتی در راديوی اينترنتی


نسخه چاپی
دیدگاه‌ها